Saknad!

Mathilda! Vi träffades när vi gick i F-klassen och det sa klick mellan oss ;) Vi har haft våra bekymmer, men vad fan,, vi går genom eld och vatten tillsammans! Vi har våra galna stunder då folk tittar på oss och undrar "WTF?!" Men det är så vi är. SÅ LEV MED DET NI ANDRA!!!! Låt oss ALDRIG sluta göra galna grejer ihop! Dom gerjer som får oss att ligga dubbelvikta i timmar av skratt. Det är just dom stunder som man aldrig vill glömma...
Utan dig finns ingen morgondag vännen min. Du har haft dina bekymmer och jag har haft mina, jag har inte varit så bra och funnits där för dig i alla lägen då du behövde det. Medans du har funnits där för mig alltid, även om du mådde skit. Och hur du har stått ut med mig förstår jag inte? Men som alltid så lyckas du på något sätt :)
Älskar dig syster! ♥ Forever and ever!!



Kommentarer
Postat av: Mathilda

Beeebbiiis, du har alltid funnits där för mej, saknar dej så inihelvete, dör nog snart vettu ;o Älskar dej så jävla mycket,♥♥

2011-10-31 @ 00:21:28
URL: http://mathiildasjoberghh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0