Har ingen bra rubrik till detta ^^'

Jag tror jag är världens sämsta bloggare xP Både i att uppdatera och i att skriva....
Men kan skriva lite om vad som hänt i alla fall ^^
Som en del kanske har märkt så har jag nu ÄNTLIGEN blivit ihop med min prins! :D Sixten har lärt sig nya trick, så som att tända och släcka lampan (chill ^^ ) och att dö när jag skjuter han :) TUFT!!
Det är rörigt där jag bor just nu... så det blir lite jobbigt ibland :/ Men detta ska vi klara! det är inte så lång tid kvar ^^ Jag tränar nu oxå innebandy med Plönninges lag :D Och så står jag för Veddige IBK på helgerna när jag har tid ;) tror inte att det har hänt så mycket efter det ;) Joo en sak!!! Jag och Sandra fick tillsägelse av vår lärare för att vi hade kört för fort med en traktor xO kallar han 30km/h för fort O.o Då har han inte sett Mathildas 30 moppe xD
Imon blir det då besök på ett hundpensionat med klassen.. Sen blir det seeeen bio med Madde! :) Kommer vara skit trött när vi ska köra traktor på Onsdag xP
Men nu orkar jag inte skriva mer xP natti natti på er alla!! :D ♥♥
Jag får väl bjuda på ett happy face dårå ><

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0